27.06.2010

Ruh Halleri V

Tek bir şey vardı belki söylenmesi gereken.

Her şey onunla başlıyordu ve ne olduğunu ben bile bilmiyordum ki farketmiyordu ne kadar çabalarsam çabalayım.

Zaman ise öte yandan değerli birşey idi, camdan baktığımda pendulumun sallandığını farketmek istesem de sonunda tek manası olan şey anılardı benim için.

Çok fazla çabalamıştım ve sona gelmiştim.

Sona geldiğinde ise farketmediğini düşündüm.

Düşmem gerekiyordu ki her şeyi kaybedebileyim.

Tek bir şey, ne olduğunu ise hiç bilmiyorum.

Bunu aklımda tutup sürekli kendime hatırlatmayı kendime bir görev bildim.
Hiçbir şey eskisi gibi değil, artık beni tanıyamazsın bile, bana döndüğü zaman duygular ve düşünceler bunların hiçbirisinin anlamı olmadığını düşündüm.
Düşmem gerekiyordu herşeyi kaybetmek için, güven duygusunu yitirebilmek için kendi adıma yeşerttiğim, itmem gerekiyordu belki gidebilmek için, bilmem gereken ise tek bir şey bile yoktu, belki üçgen çatılarda bağırmak ve kendi kendimin kafasını yemek dışında ise yapabileceklerim sınırlıydı.

Çok fazla kendimden kattım ve çok harcadım, bunların hepsi benim düşüncelerim olmasına rağmen farketmiyor, düşmem gerektiğini şimdi çok daha iyi anlıyorum.

Eninde sonunda hiç birisi farketmeyecek doğrusu, en azından ben böyle düşünüyorum, bunu aklımda tutup kendime hatırlatmayı bir görev bilirim.

Sabah güneşinin tatlılığı ve çekiciliği içinde uykuya dalmak ise pek hoşuma gider. Şimdi ise yüzlerce kez yaptığım şeyi yapıyorum.

Şimdi yeniden başlıyorum.

Tekrar tekrar yüzlerce kez, el bombaları ki bunları çevremize atmalıyız patlamaları için, gerçek burda artık durabilirsin, dur ve kimsenin umursamadığını düşün, kanat beynini, kanat ruhunu.

Akıt bütün ruhunu bir kaba ve ufak bir nefes al, bir nefes al, bir nefes al ve bir daha.

Durun bütün şovu durdurun çünkü benim dediğim gibi olmaması gerekiyor, anne bana yardım et, ben lanetlendim, yalan söylemeyeceğim çünkü ne kadar uğraşırsam uğraşayım işe yaramıyor, dualarını et ve ben bu nakaratı sana söyleyeyim.

Kanat kendini ve her şeyi, sadece delir ve umutsuzlaş.

Bütün bunlardan sonra gökyüzüne kaldır kafanı., yüzleş.

Hayatı sevdiğini anla artık.

Hayatı seviyorum.

Hayatı seviyorum.

Hiç yorum yok: