24.04.2011

Erol Egemen

"Geçen gün bana oldu iftar vakti yaklaşıyor çabuk ol dedi. Ne diyosun sen ya dedim. Elini ayağını çek dedim.Hastasıyım bunun dedi ya. Baya, hastasıyım bunun dedi. İnsanlar nelere hasta oluyor ya. Dur dedi ya, gitme dedi yani, dur şey yapma dedi yani. Geçen gün hayatımda bir değişiklik oldu benim. Sakın gelme deme dedim, deme dedim ya, dön dedim ya. Dön dedim ya.Nereden çıkartıyorsunuz bunları ya. Ne diyosun sen ya dedim. Dön dedim ya, Kadıköy'e dön, Gayrettepe'ye dön, ne işin var oralarda? Hatırlıyorum, gençtik. Arkadaşlarla bu kadar sık olmasa da bir araya gelirdik. Öyle günlerden biriydi. İçiyoruz. Ya dedim bir kere doları görebilecek miyiz dedim ya. Endeksi yani. Anneme anlattım bunu geçen gün, ben dedim sana yavrum dedi evlensen boyun kadar çocuğun olurdu yavrum dedi.Geçen gün oldu aynısı, ağlıyorum sinirimden ağlıyorum. Niye ağlıyorsun dedi. Sana ne ya dedim belki çipura yetişttiricem ya. Geçen gün gene oldu, Erol Egemen var. Kaan var ben varım. Kaan'la oturuyoruz. Ne yiyoruz dedi. Dedim sucuklu yumurta yiyoruz. Gel lan dedi. Çıktım dışarı. Tur attım, hava attım geldim."

Hiç yorum yok: