29.05.2009

Wilburdey V

"Sizlere biraz Lilith Corporation ve D-Genome araştırmasından bahsetmek istiyorum. Zamanımın kısıtlı olduğunu bugün daha iyi anladım, yakında bütün angaryacıları imha etmek için gelecekler, Lilith Corp. geride bu eski departmanın kalmasını istemiyor. Öleceğimi hissediyordum bir süredir zaten.

Bu yazıyı yazmamın sebebi ben, Wilburdey Lannekin'in beni yaratan ve şekillendiren,kaderime yön veren fakat asla sorgulamadığım bu habis şirketin yaşamımı ve işimi elimden almasına misilleme amacıyla bir darbe vurmaktır.

1960'larda soğuk savaşta büyük bunalım dönemlerinde piyasadan çekilen bir sürü irili ufaklı şirketin hisselerini ucuza alıp bir şekilde on kat fiyatına halka açarak piyasada tutunabilen bir şirket olmuştur Lilith Corp. Önceleri Avrupa'da pek çok iş yapmış, 1970 senesinin başında Amerika'da Rockefeller yönetimindeki Merkez Bankası'nın uyguladığı yüksek faiz sisteminin dışında kalarak (nasıl yaptıklarını bilmiyorum fakat şirket CEO'su Lilith Yaos Meridian'ın erkekler üzerinde ki etkileri efsanevidir. Yüksek faizlerin dışında kalarak Amerika'nın çoğu şirketini kendisine borçlandıran Lilith Corp. 21.Yüzyılın en büyük şirketlerinin sessiz ortağı olabilmeyi böyle başarmıştır.

220'den fazla şirkette hisseleri ve sessiz ortaklıkları vardır.

21.Yüzyılın devlerinden olan Lilith Corp. 1800'lü yıllardan beri var bir oluşumdu. Tek farklı o dönemler bu oluşum 20 30 kişiden oluşuyordu.

Lilith Yaos Meridian ve Jacob Yaos Meridian o zamanlar büyük bir çiftliğin başındalardı ve bende o çiftliğin çalışanlarındandım. 1847 Senesinde onlar adına çalışmaya başladım fakat şimdi nerede olduğuma bakın hele...

Benim kişisel durumumu bir kenara bırakalım. Yaos'lar anlayacağınız üzere 200 yıl önce Dünya üzerinde yaşıyorlardı, hala yaşıyorlar ve büyük ihtimal 200 yıldan daha fazladır yaşıyorlar.

Peki ama Lilith Corp'u bu kadar önemli kılan nedir?

D-Genome araştırması nedir?

Bütün bu soruların cevaplarını ve Dünya'nın gizli kalmış tarihini sizlere anlatacağım, bugünden sonra hayatımın amacını sizlere Dünya'nın gerçeğini anlatmak olarak belirliyorum, taa ki saatimin sonlarına gelene kadar.

Fakat size Meridian'ları anlatmak istiyorsam, öncelikle onların oğullarından bahsetmem gerekiyor sanırım;

Haine Yaos Meridian'dan...

Hiç yorum yok: