22.05.2009

Wilburdey IV


"Çocukken gözlerimi açtığımda beyazlarla dolu buzdan bir saray ve uzak ufukta sarı spektrum içine gizli samandan bir yığın görürdüm rüyalarımda.",


Wilbur derin bir nefes aldı sigarasından, kafasını boşaltmaya çalışıyordu fakat anıları onu bırakmıyordu.Bugün günlerden Cuma idi ve bölge sorumlusuna raporunu vermeye gelmişti.

"Wilbur çok komiksin, bence bir komediyen olmalıydın..."

Genç kadın yavaşça elindeki kağıt yığınını çantasına soktu, en fazla 25inde görünen bu dişi bölge sorumlusuydu ve Wilbur'un bütün cinayetlerinin kayıtlarından sorumlu kişiydi, bölge sorumlusu bütün kayıtları Lilith Corp.'a gönderiyordu ve orada bu kayıtlar sıralanıp düzenleniyor,işleme konuluyordu.

"Bak Wilbur, sadece bir hafta içinde bir kişi politikanı anlıyorum, eski kafalısın, şirketimizde 150 yıldır çalışıyorsun, bir takım prensiplerin var, fakat anlamalısın ki yeni bir yüzyıla giriyoruz ve çağımızda internet var, insanların başka şeylere odaklanmasını sağlamak için daha çok aracımız var ve bunu yeterli oranda kullanamıyoruz"


"Ben asla L-Klonlarının fikrini sormadım dişi, kağıt üzerinde bana ne yapacağımı söylemen için bir yetki yok, yani taşıdığın DNA'nın görevini yap ve beni rahat bırak sürtük"

Dişi hafifçe gülümsedi, buluşmayı bir apartman çatısında yapıyorlardı ve güneş yavaş batıyordu, Wilburdey eski kafalı bir adamdı fakat görüntüsü kesinlikle öyle değildi,eski hizmetleri sayesinde K'nin kutsanmasını almış az sayıdaki insandan biriydi, şirketi Lilian Serf devraldığından beri bu eski adamlar önemini kaybetmişti ve çoğu işini depresyon ve hayata küskünlük içinde yapıyordu.

"L-Klonu serisi şirketi eski günlerine getirdi Wilbur,biz olmasaydık insanlık nerede olurdu dersin? Zaten şikayet etmenin bir anlamı yok, Angaryacı Departmanı gelecek ay kaldırılıyor, hepiniz ya transfer edileceksiniz ya da emekli olacaksınız."

"Kaldırılıyor mu?"

"D-Gene konusundaki araştırmalar güzel sonlandığından beri denemeler yapılıyor,artık senin gibiler yerine D-Gene taşıyanlar gelecek, ne yapabildiklerini bir görseydin Wilbur...inanılmazlar doğrusu."

Wilbur elindeki sigarayı kadının gözüne sokmak istedi.

"D-Gene araştırması fazla derine inmektir bunu yapmayacaklarını sanıyordum, bilim ve din aynı yerde olamaz, bir takım şeyler ayrı kalmalıdır..."

"Herneyse Wilbur, sana zaten gereğinden fazlasını söyledim, son aylarında sayıları arttır yada evden çıkmana bile gerek yok, nasıl olsa emekli olacaksın"

"Orospu..."

"Anneme çekmişim Wilbur ne söyleyebilirim?"

Kadın bunları dedikten sonra apartmanın yangın merdiveninden yavaşça inerek karanlığa karıştı.

"Şeytanın araştırması..."

Hiç yorum yok: