11.06.2009

Neverwinter Geceleri


Geçen gece Neverwinter Nights 2 oynuyorum, şu zindan vari mapleri gerçekten beni boğduğundan 1 2 saat aralarla kendimi alıştıra alıştıra oynuyorum, birde başıma hep şu gelir bir karakter buildi yaparım kafama göre sonra guide okurken "Sakın onu yapmayın karakter çöp olur" ibresiyle karşılaşırım ve oyundan soğurum.

Gene kendime aynı şekilde animal companion olarak (Ranger oynuyorum) panter aldım, oysa ki en iyi seçim Boar veya Bear olmalıymış, şapa oturdum kaldım zaten bir bok vurduğu yok panterinde, sneak attacktan ise eser yok.

Ranger aldım almasına tek olayı dual wield zaten, FAQ'larda tavsiye etmiyor.

Gene oyundan soğudum ama bu saatten sonra tekrar karakter açamam üşendim oynayacağım sanırım.

Birde Bishop'a ne kadar uyuz olduğumu tekrar farkettim ama her şeye rağmen RPG'leri seviyorum stresimi alıyorlar.

Oyunu kapattıktan sonra uyuyayım diyorum kafamı yastığa vuruyorum fakat Elanee beni uyandırıyor ve üzerime barkskin büyüsü yapıyor ben diyorum napıyosun manyak karı o diyor kapa çeneni gene uyuyakaldın. Sonra elime bir kılıç veriyorlar üzerimde hala barkskin etkisi var kaşındırıyor kılıçta çük kadar birşey diyorum ne yapıcam bununla Elanee diyor lider sensin ne demek ne yapıcam sonra Grobnar geliyor diyorum "sigaran varmı Grobnar?" o bin türlü bahane sayıyor ama sonra bir Winston uzatıyor yakıyorum sigarayı barkskin etkisi geçiyor (niye yapmışsa Elanee) daha rahatlıyorum hep beraber aşağı gidiyoruz Orklara sürpriz saldırı yapıcaz yanımda o sırada Khelgar var amaçsızca itiyor beni sonrada kafama vuruyor anlamıyorum.

Orklara saldırıyorlar ama ben ağacın arkasına kaçıyorum sonra kavga diniyor ben animal companionumu summonlamaya çalışıyorum ama yavru bir kedi geliyor diyorum allah belanı versin gene yanlış karakter buildini yapmışım.

Elime yay alıp öyle gezeyim uzaktan vururum diyorum Elanee diyor "ok kullanamazsın sen dual wield gidiyorsun".

Böylece uyandığımda çok fazla NWM2 oynadığıma karar verip duş aldım.


Bu arada şimdi farkettim koyduğum fan artta bir sürü karakter var şimdiki partimdekinden fazla, demek ilerde bu karakterlerde gelecek, her classtan karakter mi geliyor yoksa yahu? Hmm meraklandım şimdi.

1 yorum:

Monthius dedi ki...

Salla sen rehberleri, Drow Ranger güzel oluyor iyi iki tane Pala buldun mu eline. :P Oynamaya da devam et, daha kalen olcak bak, henüz birşey görmedin diyeyim sana. :)

Asfasdfas rüyana ayrıca bittim bu arada. xD Ben de deli gibi Baldur's Gate oynadığım zamanlar diğer bhaalspawnlara karşı dövüştüğümü falan görüyordum bir aralar, eğlenceli oluyo öyle rüyalar :D