24.06.2009

Mert feat Kolombus

[Kolombus]
Sevgili Mert, sana mektup yazdım fakat bana dönmüyorsun.
Cep telefonumu , çağrı cihazımı ve ev telefonumu aşağıda yazıyorum.
Sonbaharda iki mektup attım sanırım almadın.
Posta idaresinde sorunlar olmuş olmalı.
Bazen adresleri çok kötü yazıyorum ondandır.
Neyse boşver, nasılsın, ailen nasıl?
Benim kız arkadaşımda hamile, yakında benimde ailem olacak.
Eğer bir kızım olursa adına ne koyacağım biliyormusun?
Arcana koymayı düşünüyorum.
Arkadaşın ile ilgili olayı okudumda çok üzüldüm.
Benimde bir arkadaşım bir kadın uğruna kendisini öldürdü.
Bunu hergün duyuyorsun biliyorum ama ben senin en büyük hayranınım.
Şu yaptığın eski stüdyo kayıtlarına bile sahibim.
Odam senin posterlerin ve resimlerinle dolu
Herneyse dostum, bunu aldığında bana dön.
Sadece konuşmak için, senin en büyük hayranın.
Ben Kolombus.

Sevgili Mert, hala aramadın veya yazmadın umarım bir ara dönersin bana.
Sinirli değilim sadece hayranlarına cevap vermemen çok boktan.
Benimle konser çıkışında konuşmak istemediysen
Konuşmak zorunda değildin fakat kardeşim Mustafa için imza verebilirdin.
O benim küçük kardeşim, sadece altı yaşında.
Soğukta sadece seni bekledik gelirsin diye.
Dört saat ve sen sadece hayır dedin.
Bu çok boktan çünkü sen onun idolü gibisin.
Ayne senin gibi olmak istiyor, seni benden çok seviyor.
Sinirli değilim fakat bana yalan söylenmesini sevmem.
Ocak'ta Kadıköy'de görüştüğümüzde demiştin ki bana yazarsan
bende sana dönerim, bak bende senin gibiyim
Bende asla babamı tanımadım
O hep annemi aldatır ve döverdi
Şarkılarında söylediğin şeyleri kendime uyarlayabiliyorum
Bu sayede kötü bir gün geçirdiğimde onları açıyorum
Çünkü başka yapacak birşeyim yok depresyondayken işe yarıyor.
Göğsümün ortasında dövmen bile var
Bazen kendimi kesiyorum ki ne kadar kanadığını göreyim
Acı benim için bir adrenalin gibi
Görüyormusun senin dediğin herşey doğru ve sen söylediğin için saygı duyuyorum
Kız arkadaşım kıskanıyor çünkü 24 saat seninle ilgili konuşuyorum
Fakat o seni benim kadar iyi tanımıyor Mert, kimse tanımıyor
Bizim gibi insanların nasıl büyüdüğünü bilemiyor
Beni aramalısın dostum, kaybettiğin en büyük hayranın olacağım
Sevgilerle, Kolombo

Sevgili bay Ben-Hayranlarımı-İplemem
Bu senin kıçına yolladığım son paket!
Altı ay oldu ve hala birşey yok, bunu haketmiyorum!
Benim son yolladığım iki mektubu aldığını bilyiorum
Adresleri mükemmel yazmıştım
Bu yüzden bu kasedi sana yollluyorum, umarım duyarsın.
Şu anda arabadayım, otobanda 90 yapıyorum!
Phil Collins'in şarkısını bilirsin "In the air of the Night"
Boğulan diğer adamı kurtarabilecek olan adam hakkındadır.
Fakat kurtarmamıştır ve Phil hepsini görmüştür.
Buda aynı şey, beni boğulmaktan kurtarabilirdin!
Tek istediğim boktan bir telefon veya mektuptu
Umarım tüm resimlerini duvarımdan yırttığımı öğrenirsin!
Herşeyi bok ettin şimdi umarım geceleri uyuyamaz ve rüyana girer bu.
Ve rüyana girdiğinde umarım uyuyamaz ve çığlıklar atarsın!
Umarım senin vicdanın seni yer ve bensiz bir an bile nefes alamazsın
Bak Mert (çığlıklar)
Kapa çeneni sürtük konuşuyorum burda!
Hey Mert, bagajda kız arkadaşım var!
Fakat ben onun boğazını kesmedim sadece bağladım ben senin gibi değilim
Çünkü boğulursa daha çok acı çeker ve sonunda ölür
Pekala artık gitmeliym neredeyse köprüdeyim
Lanet olsun unuttum bu boku nasıl yollayacağım?


[Mert]
Sevgili Kolombus, sana daha önce yazacaktım ama çok meşguldüm
Kız arkadaşım hamile demişsin, ne kadarlık oldu?
Bak gerçekten kızına o ismi koymana sevindim
Ve ilişikte kardeşin için bir imza var.
Seni şovda görmediğim için özür dilerim, seni kaçırmış olmalıyım
Bunu bilerek yaptığımı düşünmeni istemem
Fakat kendini kesmenle ilgili dediklerin nelerdir?
Unut bunları dostum
Ne kadar boktan olabilir ki?
Bir takım sorunların var Kolombo yardım alman gerekiyor.
Biraz sakinleşip durulmalısın.
Kız arkadaşın ve sen birbirinize yardımcı olmalısınız birbirinize ihtiyacınız var
Belkide ona biraz daha iyi davranmalısın
Umarım bu mektup zamanında eline geçer
Kendine zarar vermeden önce eline geçmeli
Biraz sakinleştiğinde inan herşeyin daha iyi olacağını göreceksin
Benim hayranım olmana çok seviniyorum ama anlamaya çalış
Hayranım olmanı istiyorum sadece boktan şeyler yapmanı istemiyorum
Geçenlerde haberlerde midemi bulandıran birşey gördüm
Herifin biri sarhoşmuş ve arabasını köprüye sürmüş
Bagajda ise kız arkadaşı varmış kız hamileymiş
Arabada bir kaset bulmuşlar, fakat kime olduğu açıklanmadı
İsmini hatırlamaya çalışıyorum, ismi....sanırım sendin...
Lanet olsun...


Eminem- Stan (ft.Dido)

2 yorum:

Kolombus dedi ki...

yarın inciticem seni

Mert Günhan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.