27.01.2009

Acıma

Geçen gün eve dönerken çiçekçilerde satılan çiçeklerin alındığı zaman bir süre suya konulup öldüklerini fark ettim.

Ayrıca satılmayanlarında atıldığını.

İki üç tane genç çocuk bizim caddenin köpeğiyle uğraşıyordu, hayvanın üzerine koşup korkutup korkutup duruyorlardı.

Yanlarına gittim ve bağırdım, biraz laf kavgasından sonra rahat bıraktılar hayvanı.

Bundan 2-3 ay önce İpekle yürürken mahallenin delisi olan adamı rahatsız eden 2 tane eşşek kadar adam vardı, yanlarına gelmiş dalga geçiyorlardı.

İpek engellediği için yanlarına gidip birşey yapamadım,zira herifler babam yaşındaydı.

Sonra buna üzülmediğimi farkettim, insanların başına gelen hiçbirşeye üzülmüyorum, çocuklar hariç.

Tekrar 2 ay önce okulun kedisinin sürüne sürüne bizim bölüme geldiğini gördük,birisi hayvanın karnını neşterle delmiş,organları dışarıda bir halde geziyordu hayvan,hemen bölümün ilk yardım çantasını kapıp açık kısmı gazlı bezle toparladık ve bir veterinere götürdük,kurtuldu kedi.

Geçen ay camımızın önünde uyuyan kediye yemek vermeye başladık, sonra kedinin hamile olduğunu farkedip içeri aldık, doğuralı 3 hafta falan oluyor, yavruların durumu iyi, evde 5 tane kedi var şu an.

Hayvanlara zarar veren insanlardan sanırım insanlara zarar veren insanlardan daha çok tiksiniyorum.

2 yorum:

Monthius dedi ki...

Oha, yazık kediye.. :/ Cidden anlayamıyorum, insanlar nasıl bu kadar çarpık, bu kadar acımasız olabiliyor diye. O kediye onu yapanları kesip biçmek lazım esas, nasıl oluyormuş bakalım görsünler. >_< (ve Can'ın içindeki psikopat ortaya çıkar...)

Mert Günhan dedi ki...

orospu çocukları işte...