1.02.2009

Gelecek

Yavaş yavaş bırakıyorum

Etrafımdaki çoğu şey gibi kendimi belkide bu sefer kendimi bırakıyorum boşluğa.

Fakat bu sefer daha önce geleceğimin yazılmış fakat bilinmeyen olasılıklarının Dünyasında değilim.

Daha ciddi, daha gerçek bir takım şeylere adım adım yaklaştığımı hissediyorum.

20 Yaşındayım ve 15 yaşında bir çocuğun sigara içtiğini gördüğümde şaşırıp üzülüyorum.

20 Yaşındayım ve 15 yaşında bir çocuğun benim 15 yaşımdaki halimden ne kadar fazla gelişmiş olduğunu gördüğümde kendimi güvensiz hissediyorum.


20 Yaşına kadar sadece geçmişimin arkasından bakıp ağıtlar yaktım.

20 Yaşıma kadar çok zor bir hayat geçirdim. (geçiriyorum)

20 Yaşıma kadar asla şükretmedim elimdeki şeylere (şimdiye kadar)

20 Yaşıma kadar aşık olmadım.(inanmıyordum,20 yaşıma kadar)

20 Yaşıma kadar pek çok şeyi yaptım. (İyi vede kötü)

20 Yaşıma kadar pişmandım. (Artık değilim,20 yaşımda)

20 yıl daha yaşadıktan sonra 40 yaşında olacağım.

10 Yıl sonra 30 Yaşında olacağım.

Ölmek istemiyorum.(20 Yaşıma kadar her gün istedim)

20 Yaşıma kadar geçmişime bakıp yaşadım, artık geleceğime bakmaktan korkuyorum, 20 yaşıma kadar çok fazla şeye pişmanlık duymuşum geleceğime bakmak yerine.

20 Yaşıma kadar Tanrı'ya inandım öyle yada böyle.

20 Yaşıma kadar insanlara değer verdim öyle yada böyle.

20 Yaşıma kadar elimde kalmış şeyler ise;


Binlerce çizim,skeç.

Onlarca boyanmış tuval.

Heykellerim.

Bir avuç güvenebileceğim ve beni seven/sevdiğim dost.

Ailem.

3 Yaşında bir kedi.

3 Tane yeni doğmuş kedi yavrusu.


Geleceğe güvenle bakmak istiyorum.


Tek istediğim geleceğimin olması.

Tek istediğim geleceğimin olması.

Tek istediğim geleceğimin olması.

Tek istediğim geleceğim.

Ne istediğimden emin değilim.

Hiç yorum yok: