22.05.2012

İt Ürümesi

İnsanı Edebiyattan uzaklaştıran şeylerden biri gene insan.

Kendin olamadığın şeylerden dolayı nefret ediyorsun eninde sonunda, yapamadığın şeylerden dolayı kızıyorsun kendine biraz. 

Herşey oldukça sikikken gerçekten durumlar ile ilgili üzülmeye veya kafana takmaya enerjin kalmıyor, çünkü herşey nihayetinde oldukça sikik.

Sonra duygusuz oluyorsun, halbuki diğer taraftaki modern orospu çocukları bilmiyor ki bazı şeylere ulaşmak için başkalarından ne kadar verdiğini.

Çünkü farklılık var, o orospu evlatları ile benim yaşadığım hayat arasında ki ince çizgide oldukça kalın farklılıklar var aslında. O kalınlığı yedirebiliyorsan bir taraflarına işte o zaman oldum diyebiliyorsun.

Ben tiyneti böyle olmayanların gelecekte de böyle olmayacaklarına dair inancımı koruyorum tabii ki, şüphesiz kelimenin saf haliyle orospuçocukluğu paradan başka şeyler kazandırıyor. 

Bir iki kitap okuyupta dünyaya açıldığını düşünen, edebi postülası cinsel organları kadar gergin ve yerinde olan bir iki it ürümesinin söylemleri rahatsız etmedi ama beni, beni rahatsız eden onların pek tabii ve daimi varlıkları oldu bu götünü siktiğimin düzeninde.

Be amına kodumun çocukları, kredi kartı limitiniz bittiğinde, sevgiliniz başka bir adamınkini haberiniz yokken ağzına aldığında, çok sevdiğiniz televizyon dizileriniz yayından kaldırıldığında, üzerine oturduğunuz yarrakların konukları değiştiğinde, size kim bakar bir sorun kendinize?

Hiç yorum yok: