13.10.2010

Bilemedim

Burada kalmamın tek sebebi buraya ihanet etmek istemeyişim aslında. Bir yanım daha derli toplu, kendi adını taşıyan bir yere geç diyor, öteki yanım ise buranın güvenli,bildiğin yapısından kopma diyor.

Sahip olduğum eşyalara da sıkı bağlı bir insanımdır, materyalist sayılmam fakat bir eşya benimle yeterince vakit geçirdi ise ondan kopmak zor gelir bana, bırakmak istemem kolay kolay.

Komik olan şey insanlar ile ilgili böyle bir derdimin olmayışı. İnsanları çok kolay silebiliyorum,geriye dönüp bakmıyorum,canımı sıkan insanları hayatımdan çıkartırken üzerinde çok durup düşünmüyorum,basit ve net bir şekilde gerçekleşiyor kafamda bu süreç.

Fakat burası benim için oldukça önemli, birde neredeyse kimse okumuyor, bu "okunmama" durumu hoşuma bile gitmeye başladı bir nevi. Burayı sanırım hep tutacağım...

1 yorum:

Mert Serim dedi ki...

Wha'd up homie?